Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2006/04/19

Mormor varning!


Visst är man lite rädd när man ska träffa släktningar till sin älskling?
Det var ganska tidigt vårt förhållande som jag träffade den största delen av släkten... Nervöst men det gick jättebra. jag har träffat Rickards bror, farmor, farfar,mormor, mamma, mammans "pojvän", 2 farbrödrar, 3 kusiner, farbrödranas fruar...
Alla är snälla och rara... Förutom hans mormor. Det är ingen svärmors varning utan svärmormors varning! Hon är hemsk! Hon tycker jag är lat, äter förmycket godis och förstår inte varför jag klagar på skolan- skolan är ju mycket bättre än att jobba! Varför jag inte får sommarjobb? För jag orkar väl inte leta, och egentligen orkar jag väl inte jobba...
Grr!