Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2009/05/20

Student? Ja!

SOF-helgen är över för länge sedan.
Men det är inte förrän nu som jag fått SOF-förkylningen.
Tror det är ganska stor risk att det är Johan som smittat mig.
Hur som var SOF riktigt kul.
Det som var synd var att det var riktigt kallt på natten.
Men oj, va skoj det var,
Westin hade visst lite väl roligt/bråttom.
Natten mellan fredag och lördag så skulle han visst ta ut pengar och trilla.
På lördagen hade han bandage och trodde fingrarna var stukade, som sådan vårdmänniska jag är trodde jag på något annat.
I måndags var han hos läkaren och sedan på röntgen.
På tisdagen så hade han gips efter som två fingrar var brutna....

Hur som, SOF var det.
fest i fyra dagar, var av jag var på tre.
På lördagen var det även en kårtege som gick genom stan.
Riktigt skoj.
Bilder och dyl finns på www.sof2009.se

Idag har jag gjort min första tenta.
Skönt att få den gjord.
Eftermiddagen har bedrivit i soffan där det har pluggat på nerver och kollats på tv.
Har även tvättat två maskiner tvätt och druckit tea.
Grönt kaktus tea.
Och grönt-svart kaktus tea.
Snart dags för mat.
Sedan tror jag det blir till att gå ut en liten sväng.
Riktigt trevligt att gå ut.
I förgår gick vi en liten runda i villasamhället/"människo-ryd" här berätta jag för Johan vad blommrna hette, man komer ihåg en del.
Han kunde penséer, men tulpanerna visste han inte att var tulpaner.
De har visst varken tulpaner eller mulvader på sin tomt i Borlänge...
Detta för denna gång.

1 Comments:

Blogger Johanna said...

hehe, jag e sämst på att kunna blommor å andra växter. men tulpaner det kan jag!! ;)

9:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home