Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2006/04/20

Projekt

Då ska man välja ett projektarbete med.. Det är inte det lättaste. Vet inte vad jag ska göra, det ska ju inte vara något som är för svårt, å inget som är för lätt.
Skolan är inte det lättaste...
Hoppas det blir bättre till trean iaf. Då slippper jag biologin och kemin!
Men då känns det som det är så mycket att göra igen.. Men det är klart det är ju snart MAJ.. Månaden som man tycker sämst om sedan man började på Nv.
Har faktist inte räknat på hur många prov jag har kvar till sommarlovet på länge, men det ligger väl runt 10-13 eller så...
Sen är ju frågan hur det ska bli till sommaren, hade ju varit roligt att ha ett jobb så man hade tjänat lite pengar.. Men det är lättare sagt än gjort. Kvittar ju nästan vad man gör, det är ingen som vill ha en...
Nä man borde väl ta sig i kragen å plugga nån timme nu... typ biologi.. Sen läsa lite å sen kolla lite på kemin.. BLÄÄÄ!
Det är ju faktist lov.. Hmf!