Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2007/12/10

Clown

Ni kanske vet att jag har refererat till min chef som clownen...
Inte för att han är något vidare rolig, utan på grund av han utseende.
Han är någonstans i sina trettio, han är redan halvskallig, har mörkt hår och riktigt klara ögon.
För att ni ska veta hur lik han är så får ni nu två bilder som ni kan jämnföra i mellan. Ser ni vilken som är min chef? Om jag nu får berömma mig själv så måste jag säga att jag lyckats att avbilda honom mycket bra. Jag har gjort honom i photoshop8.0. Ett program för experter ;)

Hur som så är jag väldigt trött på "clownen". Visst han kan visst vara trevligt(jag(!) får ju jobba där).
Men i längden är det jobbigt att inte veta hur länge till som man har jobb. Som det är nu har jag schema till och med vecka 1. Sen...?
Handel har alltid lite lägre försäljning elfter jul. Konstigt? Knappast, folk har inga pengar kvar.
Men detta gör även så de inte behöver lika mycket folk. Vilket betyder att jag kanske/troligtvis går arbetslös från vecka två och framåt...