Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/04/07

Högskoleprovet

I lördags gjorde jag hägskolerprovet.
Sjukt tråkigt och svårt...
Efter denna väääldigt exalterande upplevelse så åkte jag hem, dusch, klädde mig och rätta provet.
Sedan blev det till att köra in till staden igen. Där gjorde jag en väldigt fin fickpakering utanför Johannas hus. Första gången jag fickpackerar efter att jag fick körkortet.
Åt sedan på Garvaregården tillsammans med Mor & Far, Börje & Tina.
Sedan hem till Jenny där även Johanna och Jeppe var.
Sedan blev det Singstar och godis från hemmakväll.
Hanna S kom förbi och vi hade alla följe till Magazinet där artmade skulle spela.
Deras framträdande var det inget fel på, det var kalas, fast ljudet kunde dock vara betydligt bättre där.
Efter konserten så gick jag ner till söder med Johanna och Jeppe.
Det var kalt, det regna och jag blev väldigt våt.
Sedan var det bara till att köra hem för par timmars sömn innan det var dags att börja jobba igen...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja fy för vilket kasst ljud och väder det var! Men parkeringen var vacker! :) Pöss

1:42 em  
Anonymous Anonym said...

ditt sätt att skriva påminner väldigt mycket om sara

4:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home