Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/03/19

Skarpbingo

Alltid ska man lära sig något nytt, är det inte så...?
Inte visste jag att nordeabanken körde "skrapbingo" till sin internetbank.
Alltid något nytt som man lärt sig.
Idag blev det påfyllt med Colgate tandkräm,båda sorterna...
Sunsilk, Colgate tanborste, Softlan, Airfresh, Lux tvål- har det oxå kommit upp en del av.
Fy bubblan med folk där har varit idag. Som i julas ungefär.
Kul, men lite jobbig när man ska plocka upp varor.
Veronica har oxå deklarerat idag att hon tänker vara hos oss HELA sommaren..
Grr, vi kommer gå under.
Jag undrar som alltid hur det kommer att bli med saker & ting.
Snart slutar Sara, det är lite sorgligt faktiskt...
Å stackars Håkan såg så trött ut idag...
Danne å Jeffe har kelat för mycket på jobbet. Både hade typ öroninflamtion eller något sådant.
Sankar min Nisse, hoppas Indien är till all belåtenhet.
Tur att hon inte skulle vara iväg så länge. Det hade bara inte kunnat gå!
Ses!