Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/03/05

kolleger

Mina kolleger är mina vänner?
Jo, så är det nog.
Jag trivs väldigt bra på mitt jobb.
Visst jobbet i säg är kanske inte det bästa.
Men de som jobbar där.
Tycker de flesta dagar bli kalas.
Man kan alltid skoja å skratta.
Allt du säger kan tolkas om, alltid massa påhitt.
Nu har jag inte jobbat på två dagar så jag vet inte vad de har hittat på för bus.
Men i måndags så pyntade vi i alla fall lagerkontoret med påskkycklingar i modell mindre.
Fy vad kul det var.
Prata å pynta.
Vi hittade någons hemliga godisförråd med, kanske vikings?
Imorgon kör vi girlpower till stänging(okej, den nye är en man, men han räknas inte än :P )

Idag har jag syselsatt mig med att göra ett gammalt Högskoleprov.
Gick ganska hyfsat.
Problemet som var störst var de svenska orden...
Något förslag på hur det kan förbättras?

Har inte heller suttit inne hela denna dagen, vem kan det när det var så fint väder.
Var faktist ute och gick en runda. Passa på att ringa Ida.
Trevligt.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

läs en ordlista...

4:39 fm  

Skicka en kommentar

<< Home