Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/02/21

Anna Pihl

En tanke som har slagit mig, som jag känner att jag vill berätta om är:
Efter min första operation som skedde ner i lund natten till måndag så visade de Anna Pihl på kvällen.
Kommer så väl ihåg det eftersom tantjävlar ville kolla på något annat men tillsist så fick jag kolla på det inne på ett annat rum(de är så söta på LUS) Visserligen kollade jag inte så länge eftersom morfinet fick mig till att deka ganska omgående.
Efter min sista operation i måndags, så vad var inte på tv på kvällen?
ANNA PIHL.
Nu kan man tror att jag är tvberoende och bestämmer mitt liv efter tvn så är ej fallet.
Men som på radioreklamen. Drama gör sig bättre på Danska.
Peace!