Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/02/12

Inte konstigt

Det var inte så himla konstigt att jag kände mig sjuk igår. Har man 38,5 graders feber så är man faktist lite sjuk.
Visst jag hade samma feber i morse men åka till jobbet det gjorde jag.
Kanske dumt, men vad ska man göra?
Vet ju hur inpopulär det är att vara sjuk och jag kände mig inte så dålig.
Mår bättre nu iaf, ingen feber.
Har börjat läsa en bok på engelska, men något vidare bra vet jag inte om den är, kan bara läsa tre sidor igår innan jag:Zzz:

Funderar lite på Tosdag.
Varför ska man vara ledig just då?
Detta måste vara den värsta dagen på året för en singel?!
Vet inte vad man ska göra då..
Snyft :(

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag tycker att du och jag ska ta en fika och ge varandra rosor...

10:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home