Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/01/23

Ett par frågor

1: Vad ska jag göra när jag hälsar på min bror?
En fråga som jag faktist ställer mig eftersom jag tror jag får rora mig ganska mycket på egen hand.

2:Varför är det för allas bästa som jag å Rille har gjort slut?
Detta har en viss sara skrivit.
Intressant fråga.

3: Kommer det bli så att jag sticker till Rille på fredag?

4:Är det hans tur att höra av sig?

5: Vem är avundsjuk på Sebbe...
2 Veckor i ett paradis.
På kortet han skicka till jobbet stod det att solen stod på. Matten var god å Drickan var mumsig :D

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hejsan gums! Läget nu för tiden? Längesen vi hördes av, har ju varken mobil eller msn som funkar... Skulle vatt najs å ses snart. Pöss på dej /Johanna

10:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home