Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/01/07

Igår

I går kl 16 ringde Ida mig och frågade om ajg ville komma till henne på kvällen. Karro skulle med komma. Det ville jag gärna och frågade när jag skulle komma.
Ida svara att karro kom vid 16.30. Aja, det fixar ju aldrig Hanna tänkte jag men till 18 kan ja komma då filmen vi skulle kolla på började. Å jag var där ngn minut i sex.
Jo vi kolla på film och efter filmen började vi spela tjuv och polis.
Ida var polis, karro och jag var tjuvar.
Jag tyckte att det var himla svårt att vara tjuv. Jag klarade inte pressen.
O det berättade för sebbe å hanna på jobbet idag. Sebbe tyckte det var konstigt eftersom jag är en småtjuv i vanliga fal(jaja, jag har hanns penna, men jag fick faktist den.)
Å Hanna N bara skatta.
Summan av det hela. Jag trivs på jobbet.
Och jag gillar att umgås med vänner.
Tyvärr tog vår spelkväll slut lite hastigt och lustigt eftersom Ida fick köra å hämta henke som hade blivit utelåst från sin bil.
Men det var ändå roligt.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha, Isak med tre tröjor ja. det vra tider det! måste ses snart! förresten, vad heta ni var i poliskläderna, fniss! ses snart gums! pöss

11:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home