Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2007/12/27

Lite väl jobbigt

Ja innan var det jobbigt, men nu är det fan 100 gånger värre.
Att inte vara önskad bara för att man vill flytta till hösten och börjar plugga.
Att kunna bli utbytt, bara i ett nafs.
Fan bara för hon tycker om dig så behöver du väl förhelvete inte lämna mig.
Och även om jag ska flytta till hösten och lämna skåneland, så behöver det väl förhelvete inte ta slut mellan oss nu.
Vaddå inte vill vara själv?
Ibland blir man själv ett. Å nog fan uppskattar man sällskap mer om man har längtat efter det än att man bara hoppar vidare. Eller egentligen tillbaka.
Hurfan kan du vara så snäll på julafton och sedan berätta något sådant på annandagen.

Och nu har du ångrat att du sa något till henne. Att du sa något till henne innan du hade pratat med mig.
Men kan jag lite på dig igen???
Hur ska jag veta om du tycker om henne, eller du tycker om mig?
Om du är med mig, men tänker på henne?
Och hur ska jag lite på att du inte är med henne när inte jag är med?

Om jag nu är så lätt i att byta ut, hur mycket bryr du dig då om mig?

Det är lite väl jobbigt just nu...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Stackars gumman... :( Puss från Johanna

12:15 fm  
Blogger Madeleine said...

Uuusch!! Det gör ont i hela mig när jag läser det..... Du kan alltid ringa eller komma hit om du känner att du behöver det!!!! Puuuuusssss!!!

11:18 fm  

Skicka en kommentar

<< Home