Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2007/12/25

FF. Fredags Fest :D

Var ska jag börja.
Det har ju gått några dagar sedan jag bloggade sist.
Senaste inägget är från torsdagen den 20. Så ett bra ställe att forsätta på är fredagen den 21.
Denna fredag skulle så klart betyda mycket folk på jobbet. Vilket det oxå blev.
Mycket folk, mycket trevligt folk och mycket pengar.
Vi fick även våra julklappar från jobbet. Lotter för ett värde av 200 kr. (fast ajg vann bara 75 kr på dem.) Och godis. Mycket godis. Börje och jag räknade på det, det är över 2 kg med choklad. Känns nyttigt.
Efter stängning så kom Rickard och hämtade mig så åkte vid till Jenny und Tonny.
Här var det förfest, kul kul.
Det var jag, Rickard, Jenny, Tonny, Ida Henke.
Å gissa om jag är duktigt på att rimma! Jodå.
Det blev både henke penke, ida pida, jenny penny, tonny ponny och rickard pickard.
Tihi. ;D
Sen körde Rickard in oss till stan där vi tog oss in på GRAND.
Det var inte så mycket folk här, men det var ändå trevligt.
Kvällen slutade för min och Rickards del i tollarp där vi gjorde några hamburgare, duschade kolla på tv... Å sen sov vi.
Bilderna som kommer är hämtade från grands sida.
Man kan ju tro att Rickard hade drukit mest :D

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ni verkar haft det redigt najs ju! :D Ni e fina tillsammans ni två...hoppas jag inte strödde salt i såren nu... :S Pöss från gumman

12:18 fm  

Skicka en kommentar

<< Home