Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/01/01

Mycket trevlig nyårsfest!

Nyår var en hit!
Det var inte många av de som var där som jag hade träffat innan. Alltid kul med nytt folk, å det var inget fel på det här folket.
En kanonkväll.
Så kul har ajg nog inte haft på länge.
Men visst kändes det konstigt att vara där själv eller vad man ska säga.
De flesta kom ju dit två å två. Å visst leo var himma söt men inget parti som jag hade satsat på.
Hur som vill jag tacka Madde och Markus för att jag fick följa med. Och även för att jag fick sova över äta "frukost" osv.
Tack!!!

1 Comments:

Blogger Madeleine said...

Vassego! :D Bra att du hade kul!!! puuusss

9:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home