Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/01/14

Varför?

Frågan är varför.
Kan inte sluta att tänka på det.
Varför vara tillsammans när man inte är säker på att man vill det?
För att testa? För då har man i alla fall sett om det gick.
Ska man inte sväva på rosa moln när man precis har blivit tillsammans?
Ska man inte sväva på rosa moln när man precis ska flytta ihop?
Ska man inte sväva på rosa moln när man precis blivit tillsammans OCH ska flytta ihop?

Jag tror inte det kommer sluta bra. Å undrar när han kommer upptäcka detsamma.
Hoppas det inte drabbar honom förhårt. För han är faktist känslig...
Å nej, jag vill inte ha honom tillbaka, men jag bryr mig fortfarande om honom.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Go Graniz!! Jag håller på dig! Du lär träffa en mkt mer värdig kille en dag! Möjligen i linköing! Ta inte tillbaka honom den dagen han kommer krypande till dig! För det lär han garanterat göra, den dagen han fattar var han håller på med. Väljer bort kärlek mot sällskap.. Idiot! Go Hanna!

1:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home