Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/01/11

Bättre

Nu känns det bättre.
Jag har pratat med Rickard å det kändes bra.
Det kändes bra att veta att han inte är alldeles överdrivet lycklig med S.
Det kändes bra att vi kunde prata med varandra som vänner.
Det kändes bra att veta att jag fanimig är värld något bättre.

Gårdagens roligaste stund: var att åka med folkrace Jeffe på motervägen i 140... Bara för att Jessan inte skulle få komma om :P

Gårdagens värsta stund: När jag upptäckte att Veronica ska jobba nästa vecka.

Ser fram emot imon kväll :D

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

ee han inte???? Men de ska ju flytta ihop!!! Då e man väl bland de rosa molnen??!! Måste diskuteras imorron½½ Jag ser oxå fram emot det!

7:22 em  
Anonymous Anonym said...

hihi, snackar me dej på msn just nu! :D Pöss!

7:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home