Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/02/10

Gott å blandat

Om jag inte har helt fel för mig så skrev jag här om vad mina aktiviter för fredagen skulle vara.
Det var fest- å fest det blev.
Men det var väl nästan det enda som det blev något av av det som var tänkt.
Högskoleprovsanmälningen genomfördes inte förrän för ca 10 minuter sedan.
"Varför göra det idag som man kan skjuta upp till morgondagen."
Tvätta bilen blev det inte heller. Men det gjorde jag i går. Morsan tvätta sin Opel så tog jag min Nisse. Yääh, jag har kille :D Och han är mig kär och lämnar mig inte för någon annan. Hans enda krav på mig är att någon gång i bland köra inom dinx, jet, pump, preem, okq8, shell, gulf, statoil, eller något liknande.
Vad blev det gjort i fredags. Äh det var nog inte så mycket. Det blev en liten promenad i stället hur som. Hälsade på min farbror två gånger. Första gången iaf så rökte han på sin pipa.
Gårdagen var riktigt ok. Jag hade trevligt. Känns bra, S.
Var ute en runda idag med, skorna som jag har letat efter har kommit fram, nice.
Om jag skulle lära mig att spela något instrumment, vilket jag vill och har viljat länge hade det blivit bas. Jag är svag för bas, sjukt svag.

Vad man utbildar sig till är inte det viktiga bara man gör det. Någon klok som har sagt det?
Vad kan man passa som
sjukgymnst
arbetsterapeut
logoped
audinom
Eller något annat.
Hjälp mig. Hjälp mig komma vidare med mitt liv.

Sjukgymnastutbildning 180 hp

Göteborgs universitet
Linköpings universitet
Luleå tekniska universitet
Lunds universitet
Umeå universitet
Uppsala universitet

Arbetsterapeutprogrammet 180 hp


Göteborgs universitet

Högskolan i Jönköping
Karolinska institutet
Linköpings universitet
Luleå tekniska universitet
Lunds universitet
Umeå universitet
Örebro universitet

Logopedprogrammet


Göteborgs universitet 240 hp

Linköpings universitet
Lunds universitet 240 hp
Uppsala universitet 240 hp

Audiologiutbildning 180 hp


Lunds universitet

Audionomprogrammet 180 hp


Karolinska institutet Örebro universitet

Knepigt läge.
Sen vet jag att det mesta av detta kommer jag inte ens in på.
Grr.

2 Comments:

Blogger En skånsk Göteborgare said...

Nu e jag glad att jag kommit på vad det är jag vill göra!!

8:45 em  
Anonymous Anonym said...

Är oxå sjukt orolig - jag kommer inte att komma in, jag är för evigt ute från universiteten, gah!! Måste anmäla mej till provet NU! Och kanske tenta matte d... :0 Pöss gums

12:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home