Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/02/11

Kortis

Det får bli en kortis idag.
Kollar ju på anna pihl.
Men hur som så känns det lite trist just nu.
Jag känner mig ganska ensam.
Jag känner som mitt liv är fast i ett läge och jag kommer inte vidare.
Jag känner mig farbannat sjuk, vilket jag oxå är.
Jag känner inte för att jobba imon. Vem vill de när halsen är helt igensvullen och huvudet stort som en bil?
Allt känns bara förjävligt!!!

3 Comments:

Blogger Madeleine said...

Hehe sjuk efter helgens bravader kanske... Det blev iaf jag... fast mår bättre nu... krya på dig!

8:45 em  
Anonymous Anonym said...

du kan ju alltid maila nån gång om du saknar mina ord :) mitt namn med punkt emmellan och sedan vanliga hotta mailen, du vet :P

10:10 em  
Anonymous Anonym said...

Stackars gumman, hoppas du mår bättre snart! Kramar

10:09 fm  

Skicka en kommentar

<< Home