Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/02/14

Min inköpslista

I alla inredningprogram brukar det så att man kan hitta inköpslistan på deras hemsida.
Idag var jag i staden och handlade, någon inköpslidta hade jag inte med mig, men några köp hem blev det. Vissa fick jag lite hjälp med.
Och eftersom jag är så egocenriskt så tänker jag dela med mig av min inköpslista till er alla, min miljoner läsare.

Aima
2 stycken bas linna á 19 kr styck(rea 80%)
1 linne med fin bord 39 kr (redan modiferad, oxå rea 80%)
1 par leggings med rändor i massor 29kr(rea 80%, skall modiferas)
1 tröja med långärm tunn och sval 29 kr(rea 80%)
1 tröja med kortärm 19 kr(rea 80%)

Teapot
2 hg lös tea till mammsen i födelsdags present
cream champange och irish cream

Kapahl
Leggings i guld 10 kr
Leggings i svart ca 50 kr
Klämmor 29,50 kr

Jc
Marvin tröja 40 kr

Bolaget
Tcherga Misket & Sauvignon Blanc
Xide bright pomegranate rhubarb

Me like realisation

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

vafan! Nu blev jag en massa avundsjuk på dig! Måste in morgon när butikerna öppnar!

9:31 em  
Anonymous Anonym said...

OOHH!! SHOPPA!!! Saknar det... :(

10:26 fm  

Skicka en kommentar

<< Home