Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/02/14

Dedikera

Dagen till ära så borde man väl i alla fall dedikera ett inlägg ett inlägg till någon.
Men vem skull det vara?
Hur som så snurrar den mest kärleksfulla skivan jag har i driven nu. (år ju sorgligt nog av med alla mina mp3)
Grease fick det bli istället.
Tänker på gummsen på Söder som invigde mig till grease och andra flickiga filmer.
Ja vaddå, borde jag ha upptäckt de själv? Nee, å min bror är faktiskt en kille så därifrån har det blivit mesta bil-/actionfilmer, vilket oxå är nice.
Hur som. Vem ska jag dedikera detta till?
Jag hade ju kunnat gratta alla par jag känner. Gratulera de till att de har kärlek och önska dem all lycka med den.
Så iprincip så hade jag kunnat gratulera
Johanna+ Jeppe
Madde+ Markus
Jenny+Tonny
Lisette+Daniel
Ida+Henkepenke
Tina+Bror
Och en del till.
Men vaddå de flesta i Sverige lever som singlar, så varför fira de som inte är normala, nee.
Fuck alla hjärtansdag.
Det är bara en komerisielgrej, för att få folk till att göra av med ännu mer pengar i kaptialiserade sverige/Moderat sverige.
Nee, bannimej när 10 rosor kostar mer än 120 pix då jävlari då är illa.
Kanske skulle flytta till Saudiarabien?

Fast det är klart... Hade DU kommit med en ros till mig, då hade jag blivit glad!