Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/02/21

Gott å blandat

Vad har hänt?
Vad händer?
Jag har blivit opererad. En egen liten historia bara det men... Orka :P
Det gick bra iaf. Det som gjorde ont ska vara borta. Har ett blodigt mandage/plåster runt. Men det är allt. Har inte haft specielt ont fast man borde ha det, men som morsan sa, jag har ganska så hög smärttröskel.
Tappat lite mer kännsel i armen, tyvärr. Men får väl hoppas att det kommer tillbaka.
Har varit inne på jobbet och prata med chefen och fått reda på hur många timmar som jag skulle ha jobbat. Prata med försäkringbolaget. Så allt är klart. Sjukskriven imorgonen med. Sen är det dags att börja jobba på måndag egen. Ska nog gå bra det med.
Hur som är det skönt att jag får full ersättning så jag inte förlorar ett öre på att ha blivit opererad. SKÖNT!

Planer för dagen?
Är nog ganska få faktiskt.
Skönt att bara vara hemma å ta det lugnt och låta armen läka.
En fundering, som kanske blir verklighet är att gå ut en runda.
Trist väder men det kan vara skönt att gå en sväng. Tänka lite å så.
Hade vänner!