Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/02/25

Maddiz (o)roar mig

Ta fram din mobil, gå in på kontaktlistan. Svara på frågorna.

Har du kysst nummer 7?
Nej, knappast. En gammal klasskompis till mig som är ganska fjollig.

Har du träffat nr 9 i veckan?
Nej, tyvärr inte.

Älskar du nr 10?
Hemnumret.. Hm.. Alltid skönt att komma hem när man varit iväg.

Är nr 11 en sötnos?
Jepps:D

Är nummer 15 din bästis?
Isak? Eh..?

Har nr 16 gått i samma klass som du?
Ask:D Klart. Skåp nummer 1.

Brukar du hänga med nummer 19?
Muff? Nee, bara vid speciela tillfällen.

Är nr 20 bra?
Yes. Klart. Det är ju söderpinglan:D

Gillar du nummer 26?
Jodå, inget fel på henne.

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
Madde, har du något förhållande???

2 Comments:

Blogger Madeleine said...

Njaaaaaaa jag vill varken bekräfta eller dementera det ryktet... Jag pratar inte om mitt privatliv... ;-)

8:05 em  
Anonymous Anonym said...

Kuligt! :)

9:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home