Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/02/24

Balklänning

Hur många har inte en balklänning som hänger längst in i en garderob å tar plats?
Men min den skall användas igen.
Min bror tar examen i slutet av maj och min och "fru börjes" familj skall oxå dit.
Som kvinna ska man antingen har kjol eller klänning, å fint ska det vara.
Både jag och "fru börje" ska ha våra gamla balklänningar.
Idag provade jag den.
Var lite nervös att den inte skulle passa, men det gjorde den. var tom med lite utrymme för mat den här gången.
Å vad kul att få använda den igen.
Den är ju så fin!!!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

ooohh!!vill oxxåhamin balklänning! så fina dom är!kännssåsyndattdenbara hänger,ejulättdetdyrasteplaggmanharköpt! kramar på dej!

7:42 em  
Anonymous Anonym said...

eh,förrainläggetvafrånmej,fastdetkanskedu kunde gissa på den konstigatexten,haha! pöss från Johanna!Hadet,vill träffa dej snart gums!!

7:43 em  
Blogger Madeleine said...

AAAaaaahhhhhhh jag vill OXÅ använda min balklänning...dt är så trist att den abra hänger...

7:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home