Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/03/02

Ta´t lugnt

Jo så stod det faktiskt.
Det är sant jag lovar.

Igår var det fest! Yääh!
Fy bubblan vad det skulle bli kul.
Var väl tänkt som en avskedsfest för IDA egentligen.
Men det blev fest utan IDA istället.
Gick bra det med.
Jenny & Tonny, och Madde & Markus gick ju bra det med.
Biljard var ju väldigt trist måste jag säga.
Meny där var ju inte så avancerad heller.
Då var det ju bättre på 35:an.
Där var det lite folk med.
Var faktiskt kul.
Å gissa vem som med var där?
Jo värden från nyår.
Han hade lämnat hus å hem, fru å barn(typ)
Fast det är klart M&M hade ju oxå lämnat barnet hemma.
Å J&T lämnade ju hela sin kolloni hemma.
Drömde inatt att jag skulle hälla salt till deras firrar. De skulle visst ha saltvatten.
Men sen la sig alla fiskar sig på sidan, de va döda :(
Tyvärr har jag inga bilder, men jag vet de som har.
Hoppas jag inte är med på någon...
Om någon vill veta förresten så lyckades jag dra på mig fyra blåmärken igår.
Ett på varje knä, ett längre ner på ett ben, å ett på vänster arm...
Hm, vad kan det bero på? Någon som har någon teori?

Och en annan sak, bara för att det ska bli rätt.
Så blev det inte 2-0 till nissen på bussen.
Jag vann, för jag är bäst.
God burgare förresten.
SES!!!