Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/02/29

Hemlighetsfull

Får man tillåtelse att vara lite hemlighetsfull?

Vet inte hur mycket jag får säga.
Det är ju inte speciellt officellt om man säger så.
Idag dag har jag fått redan på något som kommer göra mitt liv lite tristare.
Men något som gör ett par personer riktigt glad, så då får man man själv oxå bli glad.
Grattis vännen!

De senaste två dagarna har faktiskt varit ganska givande och trevliga.
Ledig från jobbet igår.
Så jag och "nisse" gick på utbildningmässan.
Där träffade jag min första arbetsteraput, kul.
Kom hem med en fet kasse och många tankar.
Tankarna har åter klarnat, allt är som förut.

Allt är bara fint nu, fin, fint.

Nu ska jag iväg å prata skit, fest imon :D
PUSS