Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/03/05

Drömmar


När man lägger sig på natten önskar man gärna att man ska drömma något trevligt, eller hur?
Det är inte alla gånger som man gör det.
För någon dag sedan drömde jag att jag blev stypen av en person som jag känner ganska väl.
Inte så trevligt.
Drömmen som jag hade drömt i natt var betydligt trevligare.
Hjärnan är ganska lustig.
Ibland kan den få till drömmarna väldigt bra, ibland inte.
Dagdrömmar är också ganska roliga.
Som ibland när man sitter själv i kassan kl 10 och där inte är några kunder precis, då tänker man.
Tankarna vandrar iväg.
Det är inte allt för sällan som en pensionär kommer och säger "du ser att ha tankarna långt borta", har hänt i alla fall två tre gånger å då börjar det bli mycket.
Ibland har man väl tankarna långt iväg ibland inte.
Ses!