Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/07/22

Idag är snart imorgon

Idag är det tisdag.
Idag har jag jobbat.
7-17...
Plockat på schampopallar hela dagen.
Listerin, colgate, sunsilk, ajax, via, vim, palmoliv, ful plåster, nivea, barnängen osv...
Dock inte den rosa barnängen deon :( :(

Har även haft kriminalvården som kund idag, så om någon är intresserad av att veta vad fångarna har för tandkräm, deo, tvål, raklödder och godis... Så är det bara till att kontakta mig.
Jag vet...

Tutat mycket agressivt mot en lasbil...
Svänger man vänster i en korsning så ska man vänta på att mötande har kört...

Och om intresseklubben, Graniz-Klubbzen vill veta så tar det 13 minuter att köra till jobbet.

Jag har fått presenter.
Oyääh, så nu kan jag bli en riktig stekare, fick bland annat ett stekjärn.
(Graniz humor =) )

Inte så intressant dag men dock en dag.
Och nu är det en arbetsdag mindre kvar tills jag slutar.


Men imorgon, imorgon...
Då är jag ledig.
Det ska bli en riktig kalasdag.
Riktigt trevligt...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Znygg bild :)
Asså, granis lilla! Sitter du och flashar i bilen?! :0 För hur "tuttar" man annars åt en lastbilschaffis??
Ses imon babe! :*

8:05 em  
Blogger Graniz said...

Har ändrat det nu, hmf... Min svenska är... Bättre än min franska :P
Visst e bilden fin :D:D
Från förfesten hos karro innan 3:3...

10:08 fm  

Skicka en kommentar

<< Home