Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/07/14

Graniz börjar bli gammal

Nu e jag gammal.
En gammal tant. Usch!
Snart 40, Fy bubblan.
Kan man drabbas av 20 år kris?
Träffade Sebbe på Tivolirock i lördags.
Han bara skratta åt mig när jag sa det, å sa vänta bara...
Vaddå e 26 års kris värre?
Han påstod det iaf.
Han presenterade mig fint för sin kompis.
Hans kompis(kommer inte ihåg namnet) tyckte synd om mig.
Sebbe trodde det berodde på var jag jobba, medans han menade med vem jag jobbade.

Det var hur som fint med Tivolirock.
Det rocka som fan ;)
Dock blev det lite kallt framåt natten :(
Men Sebbe bjöd mig på en öl iaf.
Heineken, å vad sa han då om att jag gilla Tuborg?
"Kvinna, du har inga smaklökar"
Å, Tonny, kom nu inte å säg något här, Tuborg e gott!!!

Hur som nu är jag gammal.
Kroppen börjar ju förfalla efter 20.
Jag är 20...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha, du vet vad jag hade tänkt säga så det räcker för mig;)

9:41 fm  

Skicka en kommentar

<< Home