Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/06/22

Graniz firar midsommar

Midsommarhelgen är över, och jag är hemma igen.

Fredagens festligheter var hemma hos Lisette.
Där hade hon både dukat fint och lagat väldigt god mat.
Helt underbar trevlig kväll som slutade på soffan hemma hos Madde & Markus

Lördagen var ganska seeeeg.
Soffan var inte helt fel.
Vi kollade på Beck och gick till affären.
På kvällen var det dags egen.
Venestad.
Även det blev ganska trevligt fast man kände sig ur form.
Jag hade hur som en riktigt trevligt kväll som avslutades med friterade pommes.
Mums!

Idag Kollade vi på djävulen bär prada.
Det var Markus som ville se den...
Men men, vi lät oss övertalas :P

Nu är midsommar över för denna gången.
Jag hoppas det blir lika trevligt snart igen.
Puss