Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/06/04

Fredag

Fredag hade varit fint.
Läääängtar efter min date :D
Hoppas vädret blir fint.
Håller nu på att kolla upp någon lämplig parkmat.
Lutar mot någon wrap.
Om jag nu orkar pilla med det efter jobbet imon.
Lite excursion stuk över det...
Saknar faktist det.
Leta stenar och fosiler, blommor och träd, och få stenar i huvudet... Hmf.
Skolan...
Ägg som hittas någon vecka innan sommarlovet.
Folk som accelererar i klassrummet.
Grillrecept på tavlan...
Kanske skulle prova det någongång förresten, en Programeringslärare kan inte ha fel...
Hur som, fredag blir nice.
3 dagar gjorda 8 kvar, sen är jag ledig(en dag...)
PUSS på er mina VÄNNER

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åhå, ska du på date?! ;P
Saknar skolan sjukt en dag som denna, vill ta studenten igen!!!
Å när du skrev sådär, om Rymdlund och påskägget... Sakna!!
Nä, idag får man nöja sej me å titta på. :S
Ses snart gums! Puss

8:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home