Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/04/13

Glad


Just nu i denna stund blev jag väldigt glad.
Jag fick det till att funka idag med.
Att lägga över bilder.
Bilder från igår.
Inte för de var bra men ändå.
Passar i denna stund även på att lägga över lite music till mobilen.
Måste ju utnyttja sitt minneskort... :P
Fest igår.
Trött idag.
Men men.
Ganska roligt hur som.
Att det funkar med mobilen.
Men jag hade varit gladare om BTn hade funkat.

Hur som är det snart dags att ta tag i det där med framtiden.
Funderar ju på att plugga till hösten.
Hade varit ganska intressant.
Jag är redo att lära mig något nytt.
Det där med att sitta i kassan kan jag nu.
Å inte nog med det. Jag tycker att man blir lite hjärndöd av att sitta där mycket.
Men så är det nog inte.
HAr dragit mig för att söka men tänkte gör det imorgon.
Det är ju dumt att sitta med det sista dagen å så är jag ju ledig morgon med.
Nu fundeerar jag lite på att vara lite social med min familj.
Yes.
Så får det bli.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fin bild :) Haha!
Ska söka idag, hjälp! Vad ska du söka? Är lite obeslutsam... :S
Hoppas vi ses snart! Pöss

11:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home