Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/04/14

Söka utbildning

Jättesmart att sitta med det nu, när INGEN annan gör det.
Men hallå? Det är faktist inte sista dagen idag.
Så då kan jag ju passa på att dela med mig av min dag i stället.
Idag har jag planerat någa lökar. Lökar som jag köpte när jag och mor min var på ekohallen i lördags.

Bilder på Krukorna där jag har puttat ner 25 stycken lökar av sorten Sparaxis. Även en bild på hur de ska se ut när de blommar.
Ganska trevlig sysselsättning.
Jag har även hjälp min mor i trädgården. Trevligt. Varit väldigt fint väder i dag.
Men nu är det ganska jobbigt att söka.
Går så himla slött.
Loggas ut.
Måste logga in igen.
Och börja om från början.
Men det går bättre nu än första gången.