Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/05/07

Trist

Vad trist saker och ting kan kännas ibland.
Ibland kan ens värld vända för inget.
För inget alls.
Om någon säger något så kan allt bara vända.
Det kan vända för mycket.
Usch.
Hade lite funderingar inför hösten.
Funderade på att vänta med att plugga ett litet tag till.
Men om jag ska göra det vill jag gärna veta att jag kommer ha jobb.
Inget jobb --> Inga pengar (Q.E.D)
Och hur kul är det att gå omkring arbetslös?
Nee, inte alls.
Pratade med The Clown om det idag.
Innan hade han sagt att om jag inte tänker plugga i höst är det bara ett plus för honom, för då finns det jobb till mig.
Och idag när jag prata lite mer seröst om att jag fundera på att skippa att plugga till hösten, men jag vill veta om jag har timmar isf, vad säger han då?
Jo, han säger att det vet han inte ALLS nu.
Jaha, men när kommer han veta det då?
Inte förrän i augusti...
AUGUSTI!!!
Nu är jag ledsen... :(