Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/05/04

Ja, jag säger då det.

Tiden bara rullar på.
Det är inte mycket som händer i det stora hela.
Men visst lite små saker är det allt.
Exempelvis har jag fått ett brev hem med resultatet från högskoleprovet.
Min bror har varit hemma i några dagar nu.
Han ska snart KÖRA hem till sig nu.
Tror han sa att han skulle köra vid 12.
Jag har fått schema för hela sommaren nu.
Så är det någon som vill hitta på något med mig i sommar så kan jag faktiskt planera in det nu.
På jobbet flyter tiden på.
Egentligen trivs jag nog ganska bra där.
Jessica är förtokig.
Hon tror så mycket...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nått på G till hösten nu då??

9:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home