Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/06/13

GraniZ på Ivö

Idag har GraniZ varit på Ivö med familjen.
Resan dit gick genom Oppmana där morsan planterade om på gravarna.
Bror, jag å Tina gick in i kyrkan där Bror roade sig med att spela på pianot..

Ivö är och förbliver mysigt.
Vi gick en stor runda där på ca en timme.
Riktigt mysigt. Fast det fanns dock en nackdel.
Gräset var i lagom näshöjd och GraniZ är allergisk.
Vi var även i kyrkan här.
Där roade sig GraniZ med att spela..
Blev både G,C och F ackorden.
Plus de åtta första noterna på "I´m a big big girl".
Ja, jag vet. Jag är riktigt duktig på att spela...

Biskopens källare, Ivögårdern och Ivö klacken blev även besökta.

På vägen tillbaka så gick jag å köpte glass i kiosken.
Mottog även då ett sms. Missat samtal från jobbet..
Hmf.
Ringer upp å hör vad det är frågan om..
Men nej det var igen som har sökt mig..
Det var jag som bara hitta på...
Skulle GraniZ hitta på???
Aja, jag tänkte de ringer väl igen om det var något.
En stund senare ringer telefonen.
Det är helén. Hon vill byta denna söndagen mot nästa..
Nix, pix, inte en chans!
Vem vill jobba efter midsommar?
NOT ME!

Ikväll blev det grillning.
Gott --> Tok för mätt.
Q.E.D.

Ruskigt Stora Kramar Till Er Alla!
P.S glöm inte att krona är på den sidan klaven inte är på...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Låter som en trevlig dag :) Och nej, jag glömmer aldrig vilka sidor krona å klave e på hihi.

4:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home