Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/06/12

Både salt å sur. Gott å Blandat!

I morgonZoo brukar de hissa å dissa.
Tycker det verkar lite nice.
Skulle kanske själv göra det samma sak:

Hiss:
Idag väljer jag att hissa:
Jessica, hon är alltid så entusiastisk å positiv.
Hon gillas skarpt.

Diss:
Vädret till midsommar.
De har nog inte riktigt fattat de där...
Inte blöt utan.
Blöt inombords!

Det var de d.
Midsommar planer har jag inga..
Får väl sitta med min öl i en mörk vrå ngåonstans å bli fjortisfull..
Hmf!
Något förslag till något roligare mottages gärna.
Mail till: midsommarplaner.du.o.jag@tantsokerragg.se

Ikväll var tanken att jag skulle kolla upp ltie fyllekort från grand.
Trodde det var lördag, men fredag det var.
Å vad hittar man väl där, vad hittar man där?
JO, mycket.
Min gamla baldate, frigolit, ola, sanne, Bengt, jacob å en bunke till...
Kul att se...
Fyllekort är kul.
(Och nu ska jag INTE lägga upp en bild på mig för att illusterar det hela)

Nu har jag jobbat mina 11 dagar så imorgon är jag ledig...
LEDIG, LEDIG!!!
Å ledig :P

Min favorit datepartner...
Ett Öppet brev till dig:
Du min älskade,
Skulle du kunna tänka dig att dela en afton med mig?
En afton ganska snart?
Måndag hade varit en bra dag?
En kärlekensdag?
Med blöta kyssar din Graniz :P

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

VA?! Menar du att de ska bli kasst väder i år igen på midsommar?! Suck... :S
Härligt långt inlägg :) Haha, har du testat mejladressen?
Hjälp, kom just på att de e fredagen den 13 e idag... :O
Blä, har tråkigt här på eductus...
Måste ses snart gums! Pöss

9:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home