Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/06/28

Graniz Har skaffat:

Bilddagbok.
Yes box.
Akta er nu..:P

Idag har jag jobbat.
Har dock inte stöt på så många stammisar idag.
Enbart tanten som köper röda right den mjuka.

Hfar hört att det är något fint på väg snart.
Värme!!!
Nice!

Pss... Någon som är sugen på tivolirock?
Maila isf till partypartypartyinthapark@lonely.com
Eller kör med röksignaler...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

RÖKSIGNAL! Mejlen funkade inte hmm... Jag ska kanske dit och då eventuellt med 3 till. Får se hur det blir, är du sugen eller? Vad har du annars tänkt göra på kdagarna? Vi måste ju träffas! Supa:P Jag kan inte imorgon o inte på onsdag...Vad jag babblar nu, vi rings en da istället! Puss puss från din hemliga beundrare med lite tid som skäms...

9:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home