Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/09/18

Tacokväll/ Spelkväll

Idag har jag varit på NH nästan hela dagen och lyssnat på allehanda föreläsningar.
Efter det sådär vid 15 så gick jag å 3 till på stan å handla lite.
Och ikväll så blev det tacokväll hos Annie i Lambohov.
Där käka vi taco å spelade ett spel.
Riktigt trevligt, men oj oj vad man blir mobbad för sin dialekt.
Saker jag sa som de tyckte var roligt: Urban, Kurt, Travemünde och år.
Inga konstighet alls tyckte jag.
Jag hade inte tänkt att det skulle bli så sent idag.. Men men till 23 är kanske inte allt för sent?
Innan jag cykla till Annie så hade någon säkring gått så all el i rummen här funka inte.
Så när jag kommer hem sådär kvart över elva så var det fortfarande väääldigt mörkt hos mig.
Björn stod i köket så jag tänkte kolla läget med honom, å då visa det sig att någon hade både el och taklampa, någon sakna el, och själv har man bara el.
Det som var fel kunde de inte fixa ikväll heller, så imon kanske, då kanske man kan få lite lyse igen!
Hur som så skulle Björn ha lite te, så jag sällskapade honom med det... Å nu är klockan halv ett...
Hm... Jag som tänkte sticka till skolan vid 8 imon...
Jaja, dags att lägga sig kanske?