Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2009/05/30

Diplomerade massör


Nu kan man kalla sig för diplomerad massör, alltid något.
Ganska skönt med lite ledig tid nu innan det är dags att ta sitt pick å pack och åka till skåne.
Just nu så pågår garderobstömning.
Lite ska hem så man har något att ta på sig i sommar, sedan ska resten ner i kassar.
Tar sin lilla stund, men har ju fler dagar på mig. Lite nu och lite en annan dag.
Igår var jag på Ikanohuset. Alltid trevlig.
Fick med mig lite grejer hem med.
Presenter till Tina, imprenering till min skinnjacka ,solglasögon.
En snabbis på IKEA blev det med. Det resulterade i en bit tyg och fleccefilt.
Och sedan var det även maxi. Där blev det bland annat kycklingfile och solkräm.
Sedan cykla jag hem och åt med herr Nilsson.
Sedan blev det att cykla till Ikea igen där vi kolla på lite olika möbler.
Hem cykla vi en annan väg än den vanliga. Istället för att åka genom skägget, så blev det genom Gottfridsberg och Rydskogen.
Nu är det dags för lite mat tycker jag, sen ska jag ut å lapa SOL!!!

1 Comments:

Blogger Johanna said...

längtar tills du kommer!!!!!
grattis till diplomet btw! :)
puss

10:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home