Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/07/24

Åhus

Igår var det marknad i åhus.
Ja, det var det även i förgår med då var jag inte ledig.
Men igår var jag det.
Och av den anledningen körde jag dit.
Där träffade jag johanna, johannas mamma och gustav.
Marknaden var väldigt trevlig, mycket folk och mycket grejer.
Det blev en del som följde med hem.
Efter marknaden körde jag å johanna till stranden och sola och prata strunt en stund.
Stunden gick snabbt och snart var det dags att köra in till stan.
Johanna hade på någotvis lyckats övertala mig att följa med på friskis jympa i parken.
Skillnaden på att jympa borta på friskis och i tilvliparken är att man får inte så många gräsfläckar på kläderna i deras lokaler.
En perfekt dag!!!