Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/09/19

Ditt Öra- Mitt Öra

Idag har jag jobbat min första pass på Örat.
Örat är ett studentfik- Av studenter för studenter.
Jobbar man sådär 2 timmar var tredje vecka så får man gratis kaffe/tea/chockladmjölk hela terminen!
Har även haft mentorsträff med min basgrupp.
Det var inte så många från basgruppen som kom- Bara jag. Men då fick jag ha de fd faddrarna för mig själv.
Hemma är jag nu och har pysslat med allehanda ting. Mest nålat, limmat lite.
Nu har jag lite planer på att käka.
Duscha, göra mig klar för kvällen.
Singstar å sedan blir det party på flamman!!!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

oh, låter perfa å ha ett sånt ställe å jobba på :) jag som har blivit beroende av chokladmjölk hade behövt de, haha :P

1:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home