Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/09/22

Förlänge

Idag har jag varit i skolan i 12 timmar, och det tycker jag är lite väl bra.
Var där halv åtta för åtta släppte de biljetterna till kravallen "Le Mans".
Sen satt jag på HUB och plugga till 11 då vi hade möte med basgruppen angående vår fälstudie.
Vid halv ett drog hela basgruppen, mätta och glada till Hälsans Hus där vi skulle ha basgrupps träffa med vår handledare.
Denna sluta närmare tre.
Då satte jag mig och plugga igen.
Kl fem var det styrelsemöte med SG-sektionen. Mötet var till fem i halv åtta.
Sen cykla jag hem på tolv minuter, nytt Hanna rekord!!!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

shit va seriösa ni verkar!! :P Haha!
Kramis

10:55 fm  

Skicka en kommentar

<< Home