Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/12/02

Tjoballo!

Här sitter jag i mitt finfina korridorsrum.
Björn spelar musik- hör det som.
Det är verkligen så man känner sig som hemma.
Hur som, här händer det då grejer hela tiden.
Ida har varit här på besök.
Jag har blivit förkyld.
Jag har spelat poker.
Druckit whisky.
Smakat öl som smaka badskum.
Min föräldrar har varit här.
Jag har varit på 1,2,3,4? kravaller.
Blivit helt nerklåttrad med blå permantent penna.
Blivit bjuden på en öl.
Haft 1,2,3,4,5,6? Filmkvällar.
Klämt på Olas epicondyler.
Blivit bjuden på mat.
Bjudit på mat.
Kollat på volleyboll.
Ätit på pizzeria.
Satt upp en ljusstake :D

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

6:01 em  

Skicka en kommentar

<< Home