Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/10/27

I feel good

Fy bubblan vilken fin helg det har varit!
Har varit så fint, så fint.
På fredagen var det fredags mys med fyra fina vänner.
Lördag var det lite plugg med Elin.
Å på kvällen var det kravall.
Kvällen börja med en fin förfest.
Och sluta inte förrän fyra..
En extra timme ni vet..
Söndag var det lite slödag fram till 11.
Sen fixa bror min lite med cyklen.
Åter plugg på kvällen, denna gång i Lambohov.
Å fika i korridoren när jag kom hem.
Fan vilken fin helg!
:D:D:D:D

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tjo fadderittan Lambohov! :P
Hehe, tror jag vet en anledning till till att de va en fin helg.. hehe ;)
puss gums

6:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home