Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2009/12/06

Trevlig helg

Den här helgen har det hunnit med en del.
Fredagskväll gjorde vi väldig goda lussekatter, smasken. Kollade även på filmen hairspray (inte johans val).
Igår räkna jag lin. alg. Gick ganska bra, har verkligen kommit in i basbyten nu.
Vi satte även upp våra ljusstakar och tvättade en massa.
På kvällen åt vi plankstek. Och efter det njöt vi av 17 again i soffan.
Idag har vi varit på julmarkand i gamla linköping. Mysigt. Har även surfat runt en del och kommit på vad jag ska köpa till bror min.
Och nu är det film igen.. Wallander, läckan.
Imorgon är det föreläsning 8-10 i lin.alg. mentorstid i lin.alg 15-17. Och sist 17-19 programmering.
Men tror dock inte att det tar till sju. Gjorde klart vårt game of life i fredags så det är bara till att redovisa, sen är den labbserien klar. Sök gärna på game of life på nätet, ganska intressant.