Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/07/29

Röd, grön, rosa, grön, blå, vit, blå...

Om någon vill veta så blev DEN röd och inte grön, inte heller rosa.
Fanns inte så många färger att välja på om man ville ha den lite exlusivare.
Men rött e sött?

Idag hände en lite lustig sak på jobbet.
Jag knäböjde för en brassestol och blev nerstagen av ett parasoll(2,7 m & Grönt, pris :250 kr)
Gick igenom vårt så kallade snatterirum och snubblade över något.
Detta medförde( -->) att jag föll på knä vid en blå-vit-randig brassestol (69 kr)
Det var inte skönt.
Betonggolv är hårt...
Försökte återhämta mig efter händelsen innan jag skulle resa mig.
Men innan jag han resa mig trillade parasollet in i ryggen på mig...
} ---> Enormt blåmärke på vänsterknä och en lätt ömmande rygg.
Skönt att man är ledig imorgon efter sex arbetsdagar.

Stranden imon!!!