Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2006/03/24

FUCK!!!

Jävla rövfredag!
Igår var jag i Tollarp för att övreraska Rickard men han kom inte hem förrän halv tolv så det blev inte så lyckat som jag hade tänkt.
Sne i dag så massa jag mig upp ur sängen klockan åtta bara för att hinna till skolan till 10.40, men eftersom bussarna går som de går så skulle jag ta en buss kvart över 9.
Sitter på bussen och pratar med Sara, känner att min mobil vibrer men orkar inte kolla. Missar precis österängbussen när jag väl har kommit in till stan. Men jag tyckte att det inte gjorde så mycket hade ju gått om tid på mig att ta mig dit och det var ju fint väder me.
Sitter där och gassar i solen när Ödmo kommer och berättar att vi inte har någon biologi lab. Kul!
Kom allså till skolan kl.10 och började 12.45!!!
Tar och slappar mig i genom hela förmiddagen.. Nästan alla andra som hade kommit gjorde i historia.. Men den hade jag ju gjort på kvällen dagen innan!
Svenskan å Historian var bara... Ja... Inget roligt.
Fick visserligen reda på attt vi ska ha ett prov till i historia. Onsdag vecka 19. Tisdan den veckan är det NaEng. Torsdan Programmering!

Nu har Rickard berättat att vi nog ska träffa Peter Susanne imorn kväll. Vet faktist inte om jag pallar det. Blir alltid så sen... Någon som vill Rädda mig från mitt öde?
Vill hellre träffa någon som kan göra mig på gott humör...!!!