Graniz

Hanna är mitt riktiga namn, men under gymnasiet tiden så kom "Isak med tre tröjor" på att man kunde kalla mig Graniz. Å Graniz det blev.

2008/08/03

Vet du vad maria dog av?

Ojoj!
Vissa dagar händer inget, vissa mycket.
Fredag var det iförgår, då jobba jag och relaxade på stranden efter det.
Igår var det lördag.
Denna dag hade jag planer på att leta upp en klänning i stan för att ha på min första sittning.
Någon klänning blev det inte men två linnen och en bikini, två öl och en flaska vin.(jag får handla på bolaget!!!)
Oxå blev det lite käk på trendie med.
Efter en förmiddag i stan körde jag och johanna till fädriften och sola och bada, mest sola.
Kollade även på indier som verkade var helt konstiga...
Tog kort på allt och alla och badade med kläderna på...
Sen var det ju på det lila viset att jag hade blivit bjuden på fest denna afton där av vinet.
Så därför kunde vi inte ligga och lata oss på stranden hela dagen.
Utan vi fick ta och köra hem till mig.
Där käka vi och duscha.
Tog bussen in till stan ca 18.23 och gick sedan till söder där vi gjorde oss klara.
Ulrika kom och hämta oss och körde oss till Österlöv där Elna bjöd på fest :D
Det blev riktigt kalas, johanna, elna, vik, oskar å jag...
Vi spela kortspel och sedan lärde Oskar oss "Vet du vad maria dog av?"
Sedan gick, i alla fall de flesta av oss ner till till bussen. Johanna fick "lifta" på oskars axel.
Kom med bussen och började filosofera över vad det var för fläckar på johannas byxor, vi trodde blod men det var bärfläckar efter att hon varit i en buske...
Sen var vi både här och där i stan och träffa på alla handa konstiga männsikor som ex. Oskar, mikaela, fia, fridde, trulle, frans?.
Käka även lite på bk.
När vi började tröttna gick jag å johanna hem till henne igen och Zzzomnade....
En fin dag med mycket skoj!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

1. Anki trodde de va från en blomma som dom har som jag fått fläckarna för den färgar av sej jättemycke.
2. Han hette Fritz...

Va sjukt skoj!
Puss gums, vi ses!

8:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home